הנשים שמשנות את עולם החשבונאות: מובילות טכנולוגיה וחדשנות בתחום הפיננסי

לרגל יום האישה הבינלאומי, פינבוט גאה להציג שתי נשים מעוררות השראה שמובילות שינוי
בעולם החשבונאות והפיננסים בישראל. רו"ח קארה גולדמן ורו"ח קארין הררי
משלבות מצוינות מקצועית עם אימוץ חדשנות טכנולוגית, ומעצבות מחדש את פני המקצוע
בעידן הדיגיטלי.

ראוי לציון כי פינבוט עצמה מובילה בתחום השוויון המגדרי, כאשר אחוז גבוה מהצוות
המקצועי והניהולי בחברה מורכב מנשים. זהו ערך מרכזי בתפיסת העולם של החברה,
המאמינה שגיוון מגדרי בעולם הטכנולוגיה והפיננסים מעשיר את נקודות המבט, מוביל
לפתרונות יצירתיים יותר ומשפר את השירות ללקוחות.

 

מניירת למסך: המהפכה הדיגיטלית

"הגעתי בכלל מעולם הבנקאות, שם נחשפתי לראשונה לכוחה של הטכנולוגיה בניהול
פיננסי," מספרת רו"ח גולדמן, המתמחה בביקורת, מיסוי וליווי עסקי ליחידים, עמותות
וחברות פרטיות. לאחר השלמת לימודי ראיית החשבון, היא זיהתה פער משמעותי: "למרות
שהתחום עצמו מתקדם מאוד מבחינה מקצועית ורגולטורית, הכלים הטכנולוגיים המשמשים
את המשרדים – ברובם – נותרו מאחור."

עבור רו"ח הררי, המסע המקצועי מתאפיין בתשוקה מתמדת לשיפור ולקידמה: "המקצועיות
של משרדנו, הזמינות, המענה המהיר והכי חשוב – מכל הלב – ללקוחות שיודעים שאנחנו פה
בשבילם." היא מדגישה כי הנגישות והשקיפות של המידע הפכו לערך מרכזי בעבודתה –
"הכל מונגש ללקוחות מהפלאפון בלחיצת כפתור, או מהמחשב – כל לקוח לפי בחירתו,
בצורה שקופה וגלויה. מבחינתי, ברגע שיש את כל המעטפת הזו, את יכולה להוביל בתחום."

שתי רואות החשבון מזהות אתגרים דומים בעולם החשבונאות המסורתי. גולדמן מתארת
את הקושי בהתנהלות מול לקוחות "שלעיתים מתקשים לשמור על סדר בהעברת מסמכים,
שוכחים להעביר ניירת בזמן, או אינם זמינים להגיע פיזית למשרד."

הררי משתפת תובנות דומות: "הרבה לקוחות שמגיעים אליי, נכוו ממקרים של חוסר
התייחסות לתיק שלהם, ללא תקשורת במהלך השנה, ללא בדיקות סטטוס ברשויות והערכות
מצב למקדמות ששולמו." היא מדגישה את השינוי בגישתה: "בעיניי, מגיע לכל הלקוחות,
מהעוסקים הפטורים ועד לחברות, להנות משירות עם הערכות מצב שוטפות. מקצועיות כזו
מתאפשרת באמצעות העלאת החומר לדיגיטל באופן יומיומי, ולא להביא אותו באופן פיזי
בשקית פעם בשנה."

שתיהן רואות בפינבוט פתרון מהפכני. "המעבר למערכת פינבוט שיפר באופן דרמטי את
ההתנהלות," אומרת גולדמן, "היא מאפשרת ללקוחות להעביר מסמכים בצורה פשוטה
ומהירה, מצמצמת תלות בתהליכים ידניים ומאפשרת אוטומציה של פעולות שבעבר דרשו
זמן רב."

הררי מסכימה: "פינבוט היא העתיד. אני זוכרת שהצטרפתי לפינבוט ממש בתחילת הדרך
ורואי החשבון היו מסתכלים עליי מוזר, על כך שאני עוברת לפלטפורמה דיגיטלית, ללא
ניירת. ברגע שהגעתי לפינבוט, הבנתי שמצאתי את הדבר הכי טוב שיכול להיות ללקוחות
שלי – קידמה, טכנולוגיה שכל הזמן רק הולכת, מתפתחת ומתקדמת."


המקצועיות והשקיפות במרכז

תפיסת השירות והשקיפות היא גורם מרכזי בגישתן של שתי רואות החשבון. גולדמן מאמינה
כי "מקצועיות אמיתית אינה מסתכמת רק בידע פיננסי ומיסויי, אלא גם ביכולת להנגיש את
המידע ללקוחות בצורה ברורה." היא מתארת כיצד "המעבר לפינבוט שדרג משמעותית את
הקשר עם הלקוחות והפך אותו ליעיל ונגיש יותר. השקיפות הזו לא רק משפרת את חוויית
השירות, אלא גם מחזקת את תחושת האמון והביטחון של הלקוחות."

הררי מדגימה יתרונות מעשיים: "לקוחות לפעמים צריכים העתקי חשבוניות מדברים שנקנו
במהלך השנה. כחלק מזה שהכל בדיגיטל, ניתן לשלוף להם מסמכים ללא בעיה, בשניות.
יתרה מכך, הלקוח יכול להיכנס ולהוציא לבד העתק מהחשבונית, מה שמאוד עוזר, לדוגמה,
כשנמצאים בחנות ורוצים לתקן מוצר."

 


העוצמה שבצוות

הטכנולוגיה נתפסת ככלי חיוני להעצמת הצוות המקצועי במשרדיהן. "עבור
מנהלות החשבונות, זהו שינוי משמעותי – במקום לבזבז שעות על מיון וארגון ניירת, הן
יכולות להתמקד בעבודה מקצועית אמיתית", מסבירה גולדמן. היא מוסיפה: "אני רואה בצוות המשרד נכס
משמעותי. עובדים מרוצים, שמרגישים שהזמן והיכולות שלהם מנוצלים בצורה מיטבית, הם
המפתח להצלחה. לכן, שילוב טכנולוגיות מתקדמות כמו פינבוט אינו רק שיפור טכני – הוא
חלק מהתפיסה הניהולית שלי."

הררי מתארת את השפעת הטכנולוגיה על סביבת העבודה שלה: "כאשר את מציעה שירות
מקצועי, נוצר צורך בתוכנה התואמת את צרכי המקצוע שלך. כאשר כל הנתונים מועלים
בצורה דיגיטלית ושוטפת, החדשנות הטכנולוגית הזו מאפשרת לי לתת את השירות הכי טוב
ומדויק שיכול להיות ללקוחות." היא מוסיפה שהאוטומציה והיעילות משפרות גם את סביבת
העבודה וגם את איכות השירות: "החיים הרבה יותר קלים, גם כרואת חשבון שיכולה לעזור
ללקוחות במענה מיידי, כי הכל נמצא תמיד עליי זמין."

 

איזון חיים-קריירה: הטכנולוגיה משנה את המשוואה

"כשהכל קל ונוח לתפעול כמו שליחת הוצאות לווטסאפ בצורה הכי נוחה
שיכולה להיות – זה חוסך זמן ומאמץ, בעיקר ללקוחות",
מתארת הררי את התרומה של הטכנולוגיה לאיזון בין החיים לעבודה.

גולדמן מסכימה: "המעבר לכלים דיגיטליים מתקדמים כמו פינבוט הפך את העבודה ליעילה,
מסודרת ונגישה יותר, אפשר מתן מענה מהיר ומדויק לכל שאלה, וצמצם משמעותית את
הזמן המבוזבז על בירוקרטיה ותהליכים ידניים." היא מדגישה: "בסופו של דבר, השילוב בין
מקצועיות, טכנולוגיה ושירות איכותי יוצר סביבת עבודה חכמה יותר, משפר את חוויית
הלקוח ומחזק את הקשרים ארוכי הטווח עם הלקוחות – וזה מבחינתי ההישג האמיתי."

 

מבט לעתיד

"העצה החשובה ביותר לנשים בתחילת דרכן המקצועית" עפ"י גולדמן, "היא לא להפסיק
ללמוד, להיות פתוחות לשינויים ולא לחשוש מגבולות חדשים. העולם הפיננסי והעסקי
משתנה במהירות, והיכולת להסתגל, לרכוש ידע חדש ולהטמיע שינויים היא לא רק יתרון –
היא הכרחית להצלחה."

הררי ממליצה: "הרבה קולגות מתחילות פונות אליי לייעוץ כותיקה בתחום. דבר ראשון, אני
תמיד ממליצה להן וללקוחות שלהן – פינבוט! אם הן רוצות להיות מותג מוביל, אז רק עם
ספקים ותוכנות שמספקות שירות ברמה הכי גבוהה ומקצועית שיש. לא להתפשר על הטוב
ביותר!"

שתיהן מסכימות שהטכנולוגיה היא מפתח להצלחה. גולדמן מדגישה: "אחד הכלים
המשמעותיים ביותר להצלחה ולהתפתחות מקצועית הוא שליטה בטכנולוגיה. ככל שנשים
יכירו, יבינו וישתמשו בטכנולוגיות מתקדמות, כך הן יהיו עצמאיות יותר, גמישות יותר ויוכלו
לקדם את עצמן ואת סביבת העבודה שלהן."

 

לסיכום: סוללות את הדרך קדימה

רו"ח גולדמן ורו"ח הררי מדגימות כיצד אימוץ חדשנות טכנולוגית מהווה מפתח לשינוי אמיתי
בענף החשבונאות. בעולם שבו טכנולוגיה ומקצועיות הולכות יד ביד, הן מסמנות את הדרך
קדימה – דרך של יעילות ומצוינות מקצועית שמאפשרת לצוותים להתמקד בעבודה
המהותית במקום בניירת, ושממנה נהנים לא רק המשרדים והלקוחות, אלא גם הענף כולו.

מאמרים נוספים

grad1
Call center

של מי הלקוח?

grad1
Call center

מה צופן 2025 למייצגים

grad1
Call center

אקוסיסטם למשרדי מייצגים

grad1
Call center

מערכת הניהול של FINBOT

grad1
Call center

הרבה יותר מהנהלת חשבונות דיגיטלית

grad1
Call center

המשרד הדיגיטלי והשקיפות ללקוחות

grad1
An analyst uses a computer and dashboard for data business analysis and Data Management System with KPI and metrics connected to the database for technology finance, operations, sales, marketing

המשרד הדיגיטלי של המייצגים

grad1
באנר-אתר_בדיקת-מספר-הקצאה_מובייל2

קמפיין הקצאת חשבונית מייצגים

grad1
Girl working with desktop computer in office. Viewing different charts, graphs and infographics of CRM on the computer screen.

מערכת ניהול משרד חכמה למייצגים