מרכז מידע

כל מה שרצית לשאול ועוד הרבה יותר

דיווחי מעמ

במהלך חודש הדיווח, הארגון מטפל בכל המסמכים והנתונים הפיננסיים הנדרשים להכנת הדיווח למס ערך מוסף ומקדמות מס הכנסה. זה כולל סיווג המסמכים, ניהול ההכנסות מהמערכות הפנימיות והחיצוניות, וחישוב אוטומטי של המע"מ בהוצאות. בסיום התקופה, מוודאים שכל החומר נשלח כנדרש על-ידי הלקוח, ולבסוף מפיקים את שובר המע"מ. להלן הפירוט בנקודות:

1. סיווג המסמכים שנשלחים על-ידי הלקוחות:
   – המסמכים מסווגים במהלך חודש הדיווח 

2. טיפול בהכנסות מהמערכת פינבוט:
   – ההכנסות מהמערכת פינבוט נכנסות ישירות לספרים, ללא צורך בפעולה נוספת
   – עבור הכנסות מערכות חיצוניות, יש צורך לסווג אותן

3. טיפול בהוצאות:
   – הכרטיסים הדיפולטיביים כוללים את המע"מ הרצוי, לפי שם הסיווג
   – המע"מ מחושב אוטומטית לפי הנוסחה של כל כרטיס בהוצאות

4. סיום תקופת הדיווח:
   – ווידוא שהלקוח סיים לשלוח את כל המסמכים (באפליקציה או בדרך אחרת)

ניווט למסך דיווחים > שובר מע"מ