נציג שירות אישי לכל משרד
אנחנו מאמינים בשירות אישי. לכל משרד מוצמד מנהל/ת תיק לקוח לצרכי מענה לשאלות על המערכת ולטיפול בכל בעיה
טל' ישיר לשירות לקוחות
לכל משרד יש טלפון ייעודי ישירות למנהל/ת תיק הלקוח שלו,. אצלנו לא צריך לעבור מרכזייה, או בוטים כדי לקבל תשובה
תמיכה ישירה ללקוחות שלכם
לקוחות המשרד יכולים לפנות למוקד ייעודי לשירות לקוחות קצה, שם יתנו ללקוחות שלכם תמיכה טכנית כדי שלא תצטרכו לתת מענה ותוכלו להתפנות לעבודה
הדרכות לעובדי המשרד
העובדים שלכם יכולים להצטרף להדרכות באופן שוטף, לשאול שאלות ולקבל הסברים מקיפים על המערכת